POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR ACHIZITIONATE DE PE S T Y L U X

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Clientul nu va plati transportul de retur in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar costul de retur va fi platit de S T Y L U X.

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa va adresati prin e-mail la adresa contact@stylux.ro

Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru returnarea produsului, daca este posibil, chiar cel original. Produsul nu este primit daca este deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca lipsesc accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele utilizate si cu urme de uzura.

In cazul in care nu doriti un alt produs, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata.

S T Y L U X nu poate primi colete returnate cu plata ramburs. Toate coletele returnate pentru schimb sau retur se vor efectua cu plata de transport de catre expeditor (client), cu exceptia coletelor cu produse defecte unde S T Y L U X va trimite catre dvs. un curier ce va ridica aceste produse.


.

Magazin online de haine sustenabile si servicii corporate de personalizare.